Generated image

alahai ketupat!

pulas punya pulas siap gak ketupat aku nih. tapi makan masa yang lama gak laaa. tu pon lepas buat


CONTEST KETUPAT

andd syarat yg dibuat kena lah siap kan satu tangkai yang ada bepulohpuloh daun. grrrr! dan semestinya la kalau da nama pon kontes kena la ada hadiah an? nak tau hadiah dia mende? dapat naik basikal pi padang. pergh! dengar cam bangang je an hadiah dia tp kalau budak yang dah kemaruk nak naik basikal macam aku denga menda tu cam gempak je haha.

then da siap siap, cantek je kemas kat site buat ketupat tu tanya la kat kak chik,

aku; kak chik! basikal ada angin dak?

dengan selamba badak je dia jawab TAK DAK!

bengkek punya bengkek saba je la. ye la 'budak puasa' an kena la saba. kalau tak pahala kurang haha.


hah! ni dia ketupat yang aku dok buat. gempak tak gempak hampa tengok. aku baru belajaq buat je. best!

0 komen:

Related Posts with Thumbnails