Generated image

ah! sungguh memalukan!

semalam kat tusyen PTNC.
abi; "wey, malu doe kene mara"
atein; "ntah. aku tak malu sangat. tapi kalau kat sekolah aku malu sebab ramai. kat tusyen tak maybe sebab tak ramai kottt."
ika; "kayu je yang tak malu" pastu dia sengih.

aku pandang dia, pikiaq lama siket "ika! kau perli aku" pastu aku sedar sememang memang memangnya aku nih budak yang lambat pick-up. ARRRGGGGHHHH!

oke pendek cerita camni, semalam time tusyen aku ngan abi kena marah(actually lebih kepada tegoq la, tapi satu kelas diam je time kena tegoq uh)sebab tak focus kat cikgu. dua kali kotttttttttttt. first sebab cakap. second sebab main tulistulis.

tapi second time kena tegoq, dalam otak aku dok pikiaq "alaaa tulistulis surat ja, tak ganggu cikgu pon. ah! whatever. janji lepas ni aku mintak maap kat cikgu, kang tak dapat berkat mampos aku".



++++++++++++++++++++++++++
flash back
habes kelas tusyen geo aku ngan abi terhegeh-hegeh(tergedik-gedik) pi kat cikgu, salam "cikgu nak mintak maaf pasal tadi" pastu sengih macam kerang busuk. then cikgu cakap "alaaa saya tak marah pon, saya saje je sebab saya tau kamu malu bila kene marah" . DUSH! that sentence soooo SENGAL you know!

+++++++++++++++++++++++++
lepas abi cakap dia malu, "oke mak aku da sampai. bye." then dia blah, pastu dia patah balik. aikkkk? "salah kereta la HAHA" aku apa lagi gelak arr.

abi; "lepas aku cerita kat mak aku pasal kau salah kereta tu, mak aku gelak".
atein; "kau cerita kat mak kau? segannya aku HAHA"
+++++++++++++++
flash back again
aku darjah enam lagi time nih.
one night tu, lepas abes tusyen aku tengok tempat mak aku selalu tunggu. mak aku da sampai. soooo aku pi la kat kereta mak aku. elok dah port tempat duduk, aku pandang tempat driver. aikkkk? sejak bila mak aku laki? aku pandang kanan dengan depan aku. aikkk? laki jugak? pastu aku congak.

family aku ada empat orang termasok aku. umi, kaklong, aku and lastttt sekali acap. tidakkah korang pelik macam korang tengah jalan di tengah jalan?

"family aku sorang je laki, macam mana boleh jadi tiga orang?"

Grandma and the wrong car

arghhhh! salah kereta! aku apa lagi keluar kereta la jawabnya. elok ja aku keluar kereta, aku tengok kereta mak aku cantik je port kat belakang. tak pandang kiri kanan, teros masok dalam kereta.
++++++++++++++++
sememangnya moment yang paling malu dan BEST! dalam hidop. korang ada kaaa? *cakap style mengEJEK*

0 komen:

Related Posts with Thumbnails