Generated image

punch me now!

i love our friendship,
but i'm sorry if i'm not appreatiate it as u want.


find me if you're sad,
tell me if you're mad,
share with me if you're happy,
cause it is enough for me to smile.

i miss our momment,
i wish i can 'pusing the jam balik',
but i cant do that,
just the flashback i can role.

you know what?
aku rasa ni balasan aku
lepas apa yang aku buat bertahontahon dulu.

++++++++++++++++++++++
ignore my muka yg hodoh uh, malas nak edit.
sori, entry ni mood aku sedey nak babeng.
tujuan aku boh entry ni
bukan nak hebohkan,
just nak share ngan korang.
harap korang tak buat kesilapan macam aku oke?
jaga friendship korang lek lok.
nanti jadi macam aku,
nangis air mata darah pon,
flashback happines and sadness je laaaaaa

1 komen:

  ctstrph

July 25, 2010 at 5:44 PM

fatin,ape cter??oke ke?

Related Posts with Thumbnails