Generated image

aril af7 datang rumah aku!


smile is a gift from ALLAH for you,
dont waste it with your ego.

p/s: wallaweyh! atein berquoet plak dah!

+++++++++++++++++++++


tadi pi ambil result exam. result menurun kotttt. down betol laaa pagipagi dah tengok mende tak best. cuba la pagipagi tu tibatiba ARIL AF7 terpacak depan umah aku. pergh! mesti aku sengih sampai lekang bieber bibir aku. otak aku pon dal blank semacam jek. DUSH! alasan sematamata HAHA
++++++++++++++++++++++
semalam time tusyen, kat kelas...........

cikgu sej; "malam ni saya balik awal, tp kamu semua balik cam biasa"
atein; *dalam hati, wallaweyh! bole wat crime nih! tp kepala angguk cam budak baik je.

tepat pukul lapan, before dia blah dia bagi kertas jawapan kat luqman.
lama siket tibatiba ika bangun, pastu capai jam dinding. aku pandang je laaaa, pastu sengih.

ika cepat kan jam sampai pukol 8.15! bestbest! boleh blah awal.
skali budak depan pandang. weheee sengih je laaa.

penyibok; "sal weyh?"


sengih je la, sebab budak baik plus budak pandai nampak. agak terkantoi. haha

ika; "tadi jam jatuh" pastu dia gelak. budak laki ejek dia 'anak anjing' sebab cara dia gelak cam
samting wrong je HAHA.

pastu ika cakap kat luqman; "weyh dah lapan suku, balik arrr"

pastu kitorang terus blah, walaupon teragakagak time nak blah tu. SEBAB? takot cikgu NORA nampak. SAPA DIA TU? lebey kurang cam pengetua arrr. tapi ni bini dia.
kalau dia nampak habes kena denda. tu kira oke, kalau dia buang! nangis aku. HAHA.

pastu ika ajak aku masok balik, dia cakap sebab nak betol kan balik jam tuuu. maybe sebab takot nanti dimas(one of staff kt PTNC) syak samting pastu report kat cikgu NORA. naiya ja.

2 komen:

  ctstrph

July 10, 2010 at 11:06 PM

wah..,huhuk..,best tak fatin?kem slm kt sape tuh?ika eh?ha..kem salam kt dier yek.huhu..tabik spring ar kt dier..=D

  atein

July 11, 2010 at 10:16 AM

yup. nt aku kem salam kat dia wokeyh!

Related Posts with Thumbnails