Generated image

patung beruang vs daus

kali nih aku nak cita pasai kat tusyen.

masok je kelas tibatiba......... (dari toilet tadi)

ika; "bear aku mne?"
atein; "cuba la cek betoibetoi"
ika; "takde"
atein; "dorang amek kottttttt"

dorang tu mewakili budak lakilaki kelas aku.

ika; "aku nak bear akuuuuu"
atein; "satgi la"
ika; "abi ade kan senang"

pergh! ati aku teros kecik! mana tak nya, asyikasyik abi.
well nak buat camna, nasib badan. HAHAHA
"abi, sori ter'kutuk' kau jap. peace."

make it short, time balik pakcik fotostate kt tusyen aku tu tibatiba dok huloq samting kat budakbudak tusyen nih. semua gelenggeleng. aku pandang je, then aku tengok kat tangan dia. ohhhhhhh bear ika rupanyaaaa.

mai turn aku, pakcik tu huloq.
aku cam nak tak nak amek je. sebab? gila apa! aku mana main bearbear nih! xsmart laaa HAHA.
jangan dorang cakap aku nih minah jiwang sudaaaa.

tapi terPAKSA gak ambil. ika, you owe me!

time tu memang tak cakap
"arigato gozaimas!"
pandang kiri kanan termasok la muka pakcik tuu, harammm. kirim salam je laaa.

lama siket, orang da kurang. nampak naim masok kedai NUR CAHAYA BOOKSTORE (pay me cause i had promote ur kedai, oke?)

dalam ati "nak masok taknak? nak masok taknak?"
lastlast kaki yang gedik ni masok gak.

atein; " sapa ambek bear ika?"
naim; "nabil ambek............... daus ambik"

HAHAHA muka kau cuak la naim! tak reti nak cover langsung! HAHA

atein; "apsal?"
naim; "saje"
atein; *muka kntrol blurr, tangan jangan tanya laaa siap buat gaya cam 'andddd?'
naim; "sukesuke je"

wah! diri lu agak gelaba gua nengok. HAHA
pastu mulut gedik bertanya "daus suka ika ke?" DUSH! ATEIN! STUPID QUES EVER!
nak tarik balik masa tak bole patah balik. i wish boleh!
betoi la orang cakap "terlajak perahu boleh diundoq, terlajak kata buruk padah hang!"

naim; "ntah"
atein; muke kontrol blur lagiiii HAHA
naim; "khamis nanti tanya la dia"
atein; "pesal lak?"
naim; "tanya la dia nanti"

ah! watever la der. gua chow dulu ya. permisi.

+++++++++++++++++++++++++++++++
p/s: kalau atein cakap 'short' ke 'sat' ke 'oke' ke, AWAS! jangan percaya sama sekali kerana apa yang 'beliau' cakap tak sama dengan apa yang dilakukan.

1 komen:

  ctstrph

July 9, 2010 at 1:09 PM

hukhuk...ayt slamber giler..=)

Related Posts with Thumbnails