Generated image

smk bandar baru bangi

owh ya! actually tajok entry ni tak de kena mengena sangat dengan entry ni. sikitsikit ade la kottt.


wokeywokey! nak ngadu siket neh. actually banyak la kottt.
ada ke patot 2 minggu berturut-turut. aku tak boleh cuti.
as usual isnin sampaiiiiiiiiii jumaat, sekolah.
tapi. yah! tapi disebabkan nak buat cuti ganti for raya lah aku terpaksa ke sekolah hari sabtu.
then tusyen hari ahad.

dan aku memang suka. suka sangatsangat.
ah! oke ini sememangmemangnya aku tipu. opsss! bulan puasa tak boleh tipu.
aku lupa? boleh aku cakap camtu? haha boleh kan saja.

tapi. yeah! tapi lagi sekali aku agak suka juga laaaaa
sebab aku tak payah buat kedai SPARE TYRE (entah betol entah tidak ejaan nih)

p/s; sori no entry for ramadhan. neway kalau ada time. tepacak la entry tu kat blog nih.

HAPPY RAMADHAN :)

1 komen:

  ctstrph

August 15, 2010 at 11:50 AM

haha,bunyi cam tensyen jek..;>

Related Posts with Thumbnails