Generated image

percintaan Tan Hong Ming


*percintaan Tan Hong Min*

penah tengok iklan ni tak? ingat lagi tak iklan nih?
kalau tak ada dua kemungkinan. sama ada dia terhantuk kepala di mana mana tiang elektrik atau dia dari mana mana planet selain bumi.

aku suka iklan ni sebab dia ada mesej tersirat.

tak kira la kulit hang warna apa sekali pun aku suka hang.
tak kira keturunan hang apa aku still minat hang.
dan tak kira la hang agama apa pon aku selesa dengan hang.

lebey kurang camtu la mesej yang dia nak sampaikan.

"I don't want the whole world know" *part ni lawak doe*
"who's your boyfriend?" host. "Tan Hong Ming" *part yang tak boleh bla sekali*

****************

memandangkan sekarang nih kita dalam bulan KEMERDEKAAN aku nak la post sikit sempena bulan ni. oh ya! kalau korang perasan tahun ni macam tak heboh sangat kan pasal kemerdekaan? ke aku sorang je yang rasa camtu? heh. mungkin salah satu sebab nya adalah, KEMERDEKAAN share hari ulang tahun dengan RAMADHAN kottt.

makmak serta bapakbapak semua dok sibok beli apa apa yang patot, siapkan kerjakerja yang menggunung kat opis sana sebelum tiba HARI RAYA jadi tak boleh nak salahkan dorang kalau
dorang tak sempat prepare untuk MERDEKA. jadi kita yang masih budak mentah ni kena la ambik alih peranan dorang sebab tu tanggungjawab kita juga.

"NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB BERSAMA"

proud to be MALAYSIAN

0 komen:

Related Posts with Thumbnails